vrijdag 24 januari 2014

miss sporty lipstick


 
Toen de nieuwe lipsticks van miss sporty er aan kwamen was beautyland er super benieuwt naar. Maar eenmaal in de schappen hoorden ik er niet veel meer over. ik was ze daarom een beetje vergeten en heb er nooit echt verder naar gekeken. Maar uiteindelijk toen ik ze weer eens zag staan besloot ik toch maar een lipstick mee te nemen, en vandaag ga ik die reviewen!


De huls van de lipstick vind ik niet lelijk maar echt wauw vind ik ze ook niet. Wat ik wel leuk vind is dat je de kleur van de lipstick terug ziet in de verpakking. Als producten dit hebben vind ik dat altijd een pluspunt. De verpakking is voorderest gewoon zwart niet heel erg boeiend. En sorry voor de lelijke plakbandafdruk op de dop maar helaas plakken ze ook bij de Etos al hun producten helemaal dicht.

In totaal heeft miss sporty 17 verschillende kleuren lipsticks. Wat ik best wel heel erg veel vind voor een goedkoper merk. De kleuren gaan van nude naar zwart en alles ertussen in. ik vind dat echt heel erg goed want meestal vind je niet zoveel verschillende kleuren lipstick in de drogisterij. Ik heb kleur 51 bubble gum.


dat de bovenkant onder de dop doorschijnend is ben ik niet zo weg van. Dit ziet er nogal goedkoop uit. Maar goed dat zorgt er wel voor dat je de kleur kunt zien als je de verpakking sluit.

De kleur zelf ziet er prachtig uit! Het is een koraal oranje kleurtje. ik hou heel erg van koraal kleurtjes en de laatste tijd ben ik ook helemaal into de oranje blush en lipstick dus eigenlijk kon deze kleur ook niet tegenvallen.


De swatch vind ik echt prachtig. De lipstick heeft veel pigmentatie en je ziet de kleur heel erg goed op je lippen. Ook voelt de lipstick heel erg fijn aan. Hij droogt mijn lippen totaal niet uit. de lipstick blijft omdat hij dus erg prettig aanvoelt en best wel creamy is niet geweldig zitten. je kunt hem best een tijdje dragen maar een maaltijd zal hij zeker niet overleven, en na 3 a 4 uurtjes is hij groot en deels ook wel verdwenen. Ik heb liever een lipstick die fijn aan voelt en ik een keer extra moet bijwerken dan een lipstick die de hele dag blijft zitten maar waar mijn lippen van uitdrogen. Maar dat is mijn mening.
Ik ben wel enthousiast over de lipstick. ik hoop ook nog meer kleurtjes te bemachtigen. De lipsticks zijn te koop bij onder andere Etos en DA en ze kosten 2,49.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje! Voor dat prijsje denk ik dat ik er ook eens eentje ga proberen :)
    PS: doe je al mee met m'n winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje. Ben benieuwd hoe deze je staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er leuk uit die lipstick! jammer dat miss sportiy bij mij niet te koop is. anders had ik het wel besteld maar dat mag ik niet. jammer dat ikk veel producten niet kan testen :(

    BeantwoordenVerwijderen