zaterdag 25 januari 2014

boekreview beauty


 
Voor kerst kreeg ik het boek beauty van cynthia. Dit boek stond al erg lang op mijn verlanglijstje en ik was dan ook erg blij dat ik hem uiteindelijk in mijn handen had. Vandaag ga ik mijn mening geven over dit boek. En dan bedoel ik ook echt alleen mijn mening, ik vind het niet eerlijk om al stukjes uit het boek op internet te zetten. Als je het boek wilt lezen moet je hem echt zelf kopen. Ook kun je alvast een stukje lezen op de webshop van misslipgloss zelf.

Ik zal maar meteen beginnen met wat ik er van vind. Ik vind het boek gewoon geweldig! Ik heb dit boek binnen een week uitgelezen maar als ik de tijd had kon ik hem zo in een keer helemaal uitlezen. Dit was echt zo een boek waar ik elke vrije seconden die ik had in aan het lezen was. Wat ik er gewoon echt fantastisch aan vond was dat cynthia echt alle beauty onderwerpen bespreekt maar er tegelijkertijd echt een hele persoonlijke draai aan geeft. Zo heeft ze ook instagram foto’s in haar boek staan.

Hierboven zien jullie de inhoudsopgave. Ik vond het wel zo leuk om de hoofdstukken te laten zien. Het begint heel erg leuk met hoe het begon met misslipgloss en hoe dat allemaal gelopen is. iets wat ze nog niet eerder zo uitgebreid heeft besproken op haar blog. En dan komen alle onderwerpen over beauty langs.

Je kunt heel erg duidelijk merken dat cynthia er gewoon echt verstand van heeft. Ze geeft hee handige tips die ook echt vernieuwend zijn. ook vind ik het heel leuk dat ze inplaats van alleen maar alle beauty onderwerpen de laatste hoofdstukken heeft geschreven over echte musthaves, op reis gaan, beauty in de zomer en winter en beautyshoppen!


Mijn favoriete hoofdstuk is de basis. Hier word alles besproken over huidverzorging, reiniging en de basis van je make-up. Ik vind dit gewoon een heel erg interessant onderwerp.

Zo als denk ik wel duidelijk is ben ik heel erg fan. ik kan iedereen die van beauty houd dit boek aanraden. Het is naast dat je het gelezen heb ook een heel erg goed boek om later nog eens dingen terug te zoeken en hem op je beautykast te hebben staan!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb dit boek ook! Ik vind hem heel fijn, vooral het persoonlijk deel over haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou dit boek ook echt willen maar ik magn iet bestellen. en hij is ook niet te viden bij me. :(

    maar wel leuk artiketje! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me echt een superleuk boek! Moet hem toch maar eens bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb hem ook gehad met de kerst maar ik ben er nog niet aan toe gekomen! Erg he?! Was te druk bezig met mijn opleiding en de opdrachten daarvoor! ;-) snel maar een keer aan beginnen! ;-) lieve groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen