dinsdag 17 december 2013

they're real mascara


De they’re real mascara was een tijdje geleden op iedere blog te vinden. Iedereen vond deze mascara gewoon helemaal geweldig. Maja zoals met elk product in beauty land, verdwijnen die oh zo geweldige producten altijd als sneeuw voor de zon en schrijft niemand er meer over. ik was al erg benieuwt naar het product maar kon hem nooit testte omdat hij veel te duur was. Toen ik hem afgelopen maand in de glossybox had gekregen was ik dan ook echt heel erg enthousiast. Ondanks al heel veel mensen hun mening hebben gegeven leek het me toch leuk om nog een review te geven omdat ik totaal geen ervaring heb met dure mascara’s.


Om te beginnen even vertellen wat voor wimpers ik precies heb en hoe ik ze normaal altijd opmaak. Ik heb echt hele makkelijke wimpers. Ik koop ook de meest goedkope mascara’s van essence en die zijn eigenlijk altijd prima voor mij. Toch ben ik me een tijd geleden wat meer bezig gaan houden met mascara en heb ik wel uitgevonden wat ik nou precies fijn vind in een mascara en wat niet. 

Van mezelf heb ik dus al best lange en makkelijke wimpers toch vind ik het fijn om meerdere mascara’s te gebruiken. Ik gebruik er dan bijvoorbeeld een voor volume en de andere voor lengte. Ik gebruik bijna nooit een soort mascara.

Laten we na mijn veel te lange intro beginnen met de verpakking. Dit is een miniatuur verpakking van 3,5 gram. In een full-size verpakking zit 8,5 gram. Nu moet ik zeggen dat ik met een kleine verpakking van een mascara toch altijd nog best wel lang kan doen voor dat deze op is.

De mascara zelf is verpakt in een super leuk doosje. Hier krijg je toch wel een beetje een luxe gevoel van. Het doosje is denk ik wel bekend bij de meeste van ons en ja, ik vind hemgewoon echt heel erg leuk.

In het doosje zit de mascara zelf. Gewoon een simpele verpakking maar toch wel heel erg mooi. Het is een hele handige verpakking om mee te nemen. En ook in je stash neemt hij niet al teveel ruimte in beslag.

Het borsteltje vind ik zelf prima. Het is een niet te dik en niet te dun borsteltje. Hij zit er dus echt tussenin. Aan het einde van het borsteltje zit een klein bolletje. Hiermee kun je makkelijker bij de puntjes van je wimpers. Toch vind ik deze niet zo fijn. Zoals je al kunt zien zit er aan het puntje best wel veel mascara. Dus als je het puntje gebruikt is de kans op klontjes best wel groot.

Toen ik de mascara voor het eerst ging gebruiken was ik toch wel echt heel erg blij verrast. Alhoewel ik geen ervaringen heb met echt dure mascara’s en ik wel echt heel erg veel goeie reviews had gelezen over deze. Verwachtte ik niet al teveel. Maar mijn wimpers kregen heel erg veel lengte en ook echt veel volume.

Op mijn bovenste wimpers is deze mascara perfect maar ook voor mijn onderste wimpers vind ik hem erg fijn. Meestal heb ik met de ene mascara dat ik hem alleen fijn vind voor boven of voor onder. Deze geeft het perfecte resultaat voor beide. Ik vind het zelf fijn als mijn onderste wimpers wel mascara op hebben maar niet al te lang worden. het enige minpuntje dat ik heb, ik als je echt meerdere laagjes aan wilt brengen dan kan de mascara iets wat klonteren en de wimpers aan elkaar laten kleven.

Ik had jullie heel erg graag foto’s laten zien maar helaas is het me niet gelukt om goeie foto’s te maken. Ook vind ik het zelf altijd erg moeilijk met mascara omdat als je een foto ziet je alsnog niet echt weet of het nou goed of slecht is. Soms denk ik zelf van nou niet echt een mooi resultaat en dan blijft die persoon gewoon hele korte wimpers te hebben en vind ze het zelf helemaal geweldig. Dus sorry, maar ik heb geen foto’s van de mascara op mijn wimpers.

Benefit is te koop in sommige Douglas filialen. De mascara kost full size 24 euro. Echt niet niks dus voor een mascara die je na 3 maanden alweer in de prullenbak kunt gooien. Maar heb je het ervoor over is deze mascara het zeker waard! De mascara is heel erg fijn in gebruik, werkt heel erg goed en blijft echt de hele dag zitten!

PS: sorry dat er minder foto’s zijn en veel gepraat meestal is het andersom, maar ik had gewoon echt veel te vertellen over dit product! Laat me weten of jullie dit vervelend vinden.

5 opmerkingen: