vrijdag 27 december 2013

haar masker Kruidvat




Ik vind haarmaskers echt heerlijk. Mijn haar was altijd heel erg makkelijk en zat eigenlijk altijd. Toch merk ik de laatste maanden dat ook mijn haar echt wel wat verzorging kan gebruiken. Als je je haar goed verzorgt dit het gewoon een heel stuk beter en blijft het gezond. Ik vind het heel erg leuk om haarmaskers te proberen en heb nu het Kruidvat anti frizz haarmasker geprobeerd. Ben je benieuwt? Lees dan snel verder.


De verpakking van het masker vind ik eigenlijk wel leuk. Luxe straalt het zeker niet uit maar dat hoeft van mij ook helemaal niet als je naar de prijs kijkt die je ervoor betaald. Ik vind de verpakking verder wel heel erg leuk. Niet saai en hij staat best wel leuk in je stash.

Onder de deksel dit nog een plastic bescherming. ik haal dit soort beschermingen er altijd af omdat ik het best wel irritant vind, maar het kan ook erg handig zijn. Zo komt je dop namelijk niet helemaal onder te zitten met het product.


Dit staat er op de achterkant van de verpakking. Kortom dit masker zou je droge pluizige haar weer soepel en stralend maken. Ik ben heel erg benieuwd.


De substantie van het masker is wel echt erg vies. Het is een beetje jelly en het ziet er gewoon niet heel erg smakelijk uit. Als je eenmaal het masker aan het aanbrengen ben merk je hier niets meer van. Erg uitnodigend ziet dit er alleen niet uit.

Ook de geur trekt mij totaal niet aan. Ik vind de geur echt niet lekker. Ik kan de geur niet goed omschrijven maar hij is gewoon echt vies. Gelukkig ruik je de geur alleen als je het masker aanbrengt. Als het er eenmaal inzit word de geur al snel minder en ruik je er uiteindelijk niets meer van.

Het masker is lekker makkelijk eruit te wassen. Na het wassen heb ik mijn haar in de lucht laten opdrogen. Mijn haar zag er inderdaad erg soepel uit. Minder pluizig dan normaal was het niet maar ik heb dan ook echt geen pluizig haar. Mijn haar zat gewoon goed en het zag er gezond uit. Erg fijn dus.

Ik vind het een fijn masker. Wil je je haar echt minder droog maken en heel erg goed verzorgen dan raad ik je deze toch niet aan. Hij is fijn als oppepper maar heb je echt dramatisch droog haar kan je toch beter doorlopen als je deze ziet staan. Dit masker is te koop bij de Kruidvat en kost 1.99 en voor die prijs is het een prima basic masker!

1 opmerking: