woensdag 25 december 2013

eerste kerstdag



 
fijne eerste kerstdag iedereen!! ik had voor vandaag geen artikel geplant staan omdat ik dacht wel een stukje te schrijven voor kerst. dit soort artikelen stel ik dan ook zo lang mogelijk uit omdat ik het moeilijk vind om een artikel te schrijven voor eerste kerstdag als het nog een week duurt voor het echt eerste kerstdag is.

 
nu het dan echt bijna eerste kerstdag is, wilde ik het artikel gaan schrijven en wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik erin moest zetten. maar ook was het al te laat om nog een compleet artikel te schrijven, en vond ik het ook niet leuk om even een berichtje te plaatsen over kerst.
 
ik ben zelf gek op kerst. hou van de gezelligheid in huis en de sfeer die op straat hangt. ook kan ik op sommige momenten ook wel genieten van de stress die kerst met zich meebrengt omdat kerst wel echt een hele erge drukke periode in het jaar is. maar het meest geniet ik natuurlijk van de feestdagen zelf. als je dan weer gezellig met familie bent dan is dat de drukke dagen meer dan waard.
 
ik ga dus lekker genieten van de feestdagen en ik hoop dat jullie dat zeker ook gaan doen! dus een hele fijne kerstdagen allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten