woensdag 13 november 2013

masker review





Vandaag heb ik een masker review voor jullie. Ik kwam een tijdje geleden een olijven maskertje tegen. Niet echt een masker waar veel van jullie bij zouden zeggen van laat ik die is proberen. Maar ik vind het wel leuk om aparte dingen te proberen dus ik nam hem mee. Wil je weten hoe ik het maskertje vind? Lees dan snel verder.

 




Hierboven zien jullie het kleur van het maskertje een beetje licht blauw. Best wel een grappige kleur.

De geur van het masker vond ik alleen iets minder grappig want hij stinkt best wel. Ook blijf je de geur best wel lang ruiken als je hem op heb.

Een groot pluspunt van het masker vind ik dat hij echt binnen 20 minuten helemaal is opgedroogd. Geen uren wachttijd dus nee gewoon 20 minuutjes en het maskertje is helemaal opgedroogd en klaar om eraf gehaald te worden.

Toen ik het maskertje eraf haalden voelde mijn huid wel heel erg zacht en fijn aan. Toch wel een fijn masker dus.

Ben je benieuwt naar een iets ander masker dan normaal zou ik hem zeker proberen. Het enige nadeel is de geur.

8 opmerkingen:

  1. Dat is niet fijn als een masker stinkt zeg. Verder klinkt het wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel echt een nadeel als een maskertje niet lekker ruikt, want het zit natuurlijk best wel even op je gezicht! Toch klinkt de werking van het maskertje wel goed en daar gaat het natuurlijk om!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja meestal vind ik het niet zo erg maar deze ruik je toch wel behoorlijk erg jammer want hij werkt echt fijn!:P

      Verwijderen
  3. Jammer van de geur! Maar de werking klinkt goed. &wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het masker zo stinkt. Ik was hier wel heel nieuwsgierig naar. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm jammer van de geur als de geur fijn was zou het een toppertje zijn! haha xx

    BeantwoordenVerwijderen