vrijdag 29 november 2013

hand en nagelbad


 


Laatst kreeg ik een heel apart product. Iets wat ik nog niet eerder had gezien. Ik vind het super leuk om nieuwe dingen uit te proberen dus ik was meteen enthousiast! Voor ik het ging proberen heb ik wat research gedaan op internet, maar zonder succes ik vond er helemaal niets over. Daarom leek het mij heel erg leuk om hier iets over te schrijven. Dus ben je benieuwt? Lees dan snel verder.




Het product zelf verdient niet de schoonheidsprijs. Het is gewoon een groot hard blok met een zakje eromheen. Hmm wat moet je hier nu mee. Nou zoals ik het begrepen heb mot je een stukje product in het water leggen. Dan krijg je dus een hand en nagel badje.

Toen ik het product openmaakte rook het lekker naar lavendel. Het blok is echt keihard. Ik moest er met een schaar stukjes vanaf halen. Het stukje voelde echt heel erg prettig. Het is net een blokje van allerlei oliën. Mijn eerste indruk was dus wel erg goed.

Toen ik het stukje in het water gooide gebeurde er helemaal niets. Het loste niet in het water op ofzo het dreef daar maar een beetje. ik heb het stukje maar gewoon in mijn handen gehouden en maar gewoon mijn handen een soort van mee ingesmeerd.

Ik voelde na afloop niet veel verschil. Ik denk dat dit product echt wel een goeie werking heeft. Ik heb dit product van iemand gekregen die het een heel erg goed product vond maar het niet vaak gebruikte. Ik heb het via via gekregen dus ik heb zelf niet kunnen vragen hoe je het precies gebruikt. Als iemand dit product dus kent hoor ik graag hoe je het precies moet gebruiken.

Een beetje een vaag artikel vandaag maar ik laat het zo omdat dat eigenlijk precies weergeeft hoe ik ongeveer over dit product denk. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

4 opmerkingen:

  1. Dit product ken ik ook niet jammer dat je niet veel verschil merkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt een beetje vaag inderdaad maar ik ken het product verder ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar misschien is het wel een fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer dat het niet werken anders wou ik het best proberen! grt Emke ♥

    BeantwoordenVerwijderen