zondag 3 november 2013

DIY oogpads





Er zijn een heleboel mogelijkheden om zelf oogpads te maken. En vandaag wil ik jullie een iets minder voordehand liggende manier laten zien hoe je jou ogen een moment van rust kunt geven. het enige wat je hiervoor nodig heb ik thee. Ben je benieuwt? Lees dan snel verder.

Het enige wat je dus nodig heb ik thee. Ik gebruik gewoon de groene thee van pickwick. Hiermee kun je prima je eigen oogpads maken. Je heb 2 theezakjes nodig.


Het eerste wat je dan doet is je zakjes even in het water dompelen. Je kunt natuurlijk ook gewoon meteen een kopje thee maken voor jezelf. Doe je dit niet kun je ze ook gewoon in koud water leggen.

Daarna plaats je de zakjes voor 5 minuten in de freezer.

En daarna plaats je de zakjes onder je ogen. Hiervoor moet je wel echt even gaan liggen. Dus wat je het best kan doen ik lekker gaan liggen doe wat muziek op en blijf even liggen voor 10 minuutjes.

En dat is het alweer. Een super makkelijke tip om zelf oogpads te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

2 opmerkingen:

  1. ik heb het ook al eens gedaan x
    ( komt er om de 2 weken een lippen artikel? x )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dus aankomende week komt er weer een artikel ( 6 november )

      Verwijderen