woensdag 16 oktober 2013

wenkbrauwen



 


Een paar weken geleden boeide mij de term wenkbrauwen vrij weinig. Ik vond mijn eigen wenkbrauwen prima en deed er voorderest niks mee. Maar sinds een paar weken ben ik er toch wel in geïnteresseerd. Wenkbrauwen vormen je gezicht. Vandaag ga ik het dus met jullie hebben over hoe je je wenkbrauwen kan bijwerken en hoe ik dat precies doe.

Het eerste product waar je je wenkbrauwen mee kan bijwerken is wenkbrauwpotlood. Hier zitten voor en nadelen aan. Ik vind dat je met wenkbrauwpotlood echt hele mooie lijnen kan maken, en echt strakke wenkbrauwen. Wel kan het soms wat hard ogen.

Een andere manier is wenkbrauwpoeder. Wenkbrauwpoeder oogt heel natuurlijk en is heel licht. Het nadeel hiervan is dat het heel erg snel vervaagd en uiteindelijk gewoon verdwijnt. Je kunt dit wel heel makkelijk proberen door gewoon de goeie kleur MATTE!! Oogschaduw te kiezen en daar je wenkbrauwen mee bij te tekenen.

Je kunt ook gebruik maken van wenkbrauwgel. Hiermee verf je als het ware je wenkbrauwen. Het goede hier aan is dat je wenkbrauwharen op zijn plek blijven, en dat je een hele goede pigmentatie hebt. Dit kan ook wel iets hard ogen.

Je hebt ook nog zo iets als wenkbrauw pennen. Hiervan weet ik echt niks. Ik zou niet weten waar je ze kan kopen hoe ze werken of hoe ze er uit zien. Dus wil je hier meer over weten is google je beste vriend.

Een laatste tip is om producten te combineren. Gebruik jij graag wenkbrauwpoeder, doe er dan een laagje wenkbrauwgel overheen om het een beetje te zetten.

En dan als laatste ga ik jullie vertellen hoe ik mijn wenkbrauwen doe. Ik heb een foto gezocht (gewoon een random foto dus) waar je ongeveer wel kan zien hoe mijn wenkbrauwen er uit zien.


Ik teken mijn wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotlood. Ik gebruik het wenkbrauwpotlood van essence in de lichtste kleur 04 blonde. Dit is een oké kleur voor mij maar ben je echt heel erg licht blond denk ik dat deze kleur iets te donker is.

Soms gebruik ik inplaats van het potlood een poeder. Ik gebruik de matte bruine oogschaduw uit het essence quattro palletje in de kleur 05 to die for. Dit geeft net een iets zachtere uitstraling.

Welk product ik ook gebruik ik gebruik eroverheen altijd een wenkbrauwgel. Dit laat mijn wenkbrauwen er derest van de dag gewoon mooi uitzien. Ook de wenkbrauwgel die ik gebruik is van essence.

Dit was het voor vandaag. Laat achter in de comments met welke producten jij je wenkbrauwen bijwerkt.

2 opmerkingen:

  1. ik heb donker blonde wenkbrauwen, en ik gebruik ook dat eesence wenkbrauw podlood in 04 blond. maar hij s te licht voor me. misschien moet ik er maar gaan proberen van de Hema of zo. grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil zelf ook nog wenkbrauwproducten van de Hema proberen.

      Verwijderen