vrijdag 18 oktober 2013

review gosh cc cream en bb cream


De bb cream is niet meer nieuw dus komen verschillende merken nu met een cc cream. Waaronder ook gosh. Een cc cream zorgt voor een nog egalere natuurlijkere teint en is meer een kleurcorrector. Ik ga vandaag de bb cream en de cc cream van gosh voor jullie reviewen.




We beginnen bij het begin en dat is natuurlijk de bb cream. Op de verpakking staat dat dit product een foundation een primer en een moisturizer in 1 is met spf 15. En die natuurlijk je huid verzorgt.
De verpakking ziet er voorderest prima uit. Hij is gewoon simpel en praktisch.


De opening van de bb cream is oké. Het kan altijd makkelijker maar het werkt opzich prima. De substantie lijkt op deze foto best wel vloeibaar maar dat valt reuze mee.


 


Ik heb beide producten tegelijk op de foto gezet dus even voor de duidelijkheid links is de bb cream.

De bb cream heef een mooie kleur die aansluit op mijn huid. Hij brengt wel iets wat stroef aan en ik vind ook dat je op de foto heel goed kan zien dat de bb cream iets wat minder mooi uitsmeert dan de cc cream.

Als ik hem eenmaal op mijn gezicht heeft aangebracht vind ik hem wel mooi. Het blijft lang mooi zitten. Het is een prima dekking, niet zoals een foundation maar echt als een bb cream. Ik ben dus best wel tevreden over dit product. De bb cream kost 12,99.



En dan nu de cc cream. Ik vond dit product er anders uitzien, het had gewoon iets speciaals. Ik trap normaal niet in al die marketing grapjes. Maar deze cc cream sprak me toch zeker wel aan. Op de verpakking staat dat het een illuminating foundation is zonder olie die hydrateert en moisturizing is. Ook bevat het spf 10.
Deze verpakking is vergelijkbaar alleen de dop is anders. Dus ook deze verpakking is simpel en praktisch.




Deze verpakking heeft een langwerpig uiteinde wat handiger is omdat je de hoeveelheid beter kan doseren. Wel is de verpakking ietsje groter dan de andere door deze dop, maar het is zo een klein verschil dat het niet hindert.


 


Bij de cc cream dezelfde foto’s maar deze keer is het de linkse donkerdere crème.

Ik schrok even toen ik zag dat deze cream donkerder was. Maar hier heb ik geen last van as ik hem aanbreng. Het is een goede kleur voor mij. Deze brengt erg fijn aan. Totaal niet stroef wat best wel goed is voor een olie vrije cc cream. Het product blijft goed zitten ziet er heel erg mooi uit en maakt mijn huid echt heel erg mooi egaal.

Ik ben echt super blij met deze cc cream! Ik gebruik deze nu dagelijks en zie goed verschil tussen andere producten die ik eerder heb gebruik. Wat ook nog een groot voordeel is, is dat er geen olie in zit dus blijft mijn gezicht ook echt veel langer matt. Dit kan wel vervelend zijn voor mensen die een droge huid hebben.

Deze cc cream kost ook 12,99.

Dit was de review ik hoop dat alles duidelijk is. Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust in de comments.

 

4 opmerkingen:

  1. niet hele goedkope producten, maar die zien er goed uit! grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vraagje: doe jij nu elke week of om de 2 weken een lippenreview? grt Emke x

      Verwijderen
    2. ik doe het nu gewoon om de 2 weken :P

      Verwijderen
  2. Leuke review! Welke vind je nu het fijnste de bb cream of cc cream? Ik ben heel benieuwd naar je antwoord. Leuke blog trouwens! Misschien kunnen we elkaar volgen? Ik hoor het wel van je ;) x

    BeantwoordenVerwijderen