donderdag 31 oktober 2013

halloween nail art



Wij hebben in Nederland niet zo veel met Halloween maar de youtube filmpjes van Amerikaanse youtubers gaan over niets anders meer. Ik heb geprobeerd om wat nail art te maken met het thema Halloween maar omdat ik nogal haast had faalde ik. ik laat toch vandaag mijn 2 falende nail art zien.




Dit zijn ze. Deze zijn opzich nog wel grappig en heel erg simpel. Dus ben je niet goed in nail art en heb je weinig tijd zijn dit 2 prima nail art.




Als eerst de oogjes. Dit vind ik nog de leukste van de 2. Deze is ook echt heel erg simpel. Het enige wat je hiervoor nodig hebt. Is een dotting tool en de kleuren wit blauw en zwart.




Deze is echt heel erg old school. Gewoon druipend bloed. Het simpelste wat er te verzinnen valt. Het enige wat je hiervoor nodig heb. Is een klein kwastje en rode nagellak.

Wil je echt inspiratie voor Halloween nail art. kijk dan rond bij de Amerikaanse youtubers. Ook hebben zij echt geweldige make-up tutorials met Halloween looks.

1 opmerking: