woensdag 30 oktober 2013

groene oogschaduw?



Vorige week liet ik jullie het technic electric beauty palette zien in bright eyes. Het palette ziet er nogal heftig uit en ik zij toen al dat het best wel mee viel. Vandaag heb ik een look voor jullie met de groen/ blauw tinten uit het pallet. Dus ben je benieuwt, lees dan snel verder.




Hierboven zijn de kleuren te zien uit het pallet. De kleuren die ik gebruikt heb zijn aangegeven met de zwarte bolletjes.

De meest linkse kleur heb ik natuurlijk gebruikt als highlighter, onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoek.

De mosgroen (4de van boven), daar ben ik mee begonnen. Hiermee heb ik eerst mijn arcadeboog aangezet. Dit blende ik daarna verder uit omhoog.




De donkerdere blauw (onderste), heb ik gebruikt om de mosgroene kleur wat verder mee omhoog te blenden. Hiermee krijg je een heel erg leuk effect. De arcade boog is namelijk groen maar hoe verder je omhoog gaat word het een beetje blauw.

En de laatste twee blauwtinten heb ik samen gemengd en gebruikt op het ooglid. Ik vond dat de linkse licht blauwe kleur mooi erbij paste omdat het de lok wat meer oplichtte. En de donkerdere blauw gaf net wat meer dat felle kleurtje aan de look. Helaas is dat felle kleurtje niet echt overgekomen op de camera. Ook ziet de look er op de camera gewoon ent wat anders uit dan in het echt. De kleuren zijn wat doffer.




En dit is de totale look die ik deed op 1 helft van mijn gezicht. Op de andere helft wilde ik eigenlijk een andere look maken met de roze tinten. Maar dit pakte niet helemaal goed uit. Daarom maar 1 helft van mijn gezicht.

De rest van de producten die ik heb gebruikt:

Gezichtsproducten

-          gosh cc cream

-          maybelline dream mat powder

-          essence pure skin matte bronzer

-          Etos bronzing powder

-          essence blush (LE niet meer verkrijgbaar)

-          catrice highlighter

ogen

-          essence i love stage oogschaduwbasis

-          technic electric beauty pallet

-          max oogpotlood (action)

-          miss sporty studio lash mascara

lippen

-          essence stay with me longlasting lipgloss

 
dit is niet iets wat ik overdag snel naar school zou dragen. Wel zou ik het bijvoorbeeld op een vrije dag dragen of tijdens een dagje uit. Want het is opzich nog wel een vrij lichte look. Maar deze look is ook prima geschikt voor een feestje of een avondje uit.

3 opmerkingen:

  1. hele mooie makeup look. ik ben maandag naar de Bart Smit geweest en ik wilde heel graag het technic electric beauty palette in bright eyes maar ik heb alleen van dit merk de lipglossjes gezien. en ze spraken me niet zo aan. maar ik hoop als ik nog eens naar de Bart Smit ben dat de palettes er liggen! xx
    grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb deze al wel een tijdje hoor dus ik weet niet eens of ze het nog wel verkopen:P

      Verwijderen
  2. Mooie look en prachtige palette die je daarvoor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen