dinsdag 22 oktober 2013

catrice look





Gister liet ik jullie producten zien waar je een volledige essence look mee kon maken. Essence is een heel erg leuk goedkoop merk, maar het straalt niet echt luxe uit. Waar essence de luxe mist heeft catrice die juist weer wel. Catrice is een iets wat duurder maar nogsteets heel erg budget merk. Dat het iets duurder is zie je ook wel aan de producten. Ze hebben vaak een wat luxere verpakking en zijn van een betere kwaliteit.




Catrice heeft een hele fijne primer. Mijn favoriete primer, namelijk de prime and fine primer. Deze primer voelt heel erg zacht en het voelt ook echt of je huid glad gemaakt word.je make-up brengt mooier aan na deze primer en blijft langer zitten.

Dan de photo finish foundation. Dit is een hele lange tijd mijn favoriete foundation geweest. Hij maakt je huid mooi egaal en dekt ook erg goed. Catrice heeft meer foundations. Onder andere ook hun nieuwe matte foundation.

Het concealer pallet is natuurlijk een klassieker. Wie kent hem niet. dit pallet is gewoon heel erg fijn. De concealers dekken goed. Het enige nadeel is dat deze vrij snel op gaat.

En op nummer 4 staat de skin finish poeder. Deze poeder is volgens mij niet meer te koop. Maar er is wel een nieuwe poeder voor in de plaats gekomen.




Ik gebruik om mijn gezicht te shape een matte bronzer. Dit is de sun glow bronzer. Een hele mooie lichte bronzer. Dus ook goed te gebruiken als je een lichte huid hebt. Ik heb de kleur voor de donkerdere skin. Dus er is ook nog een lichtere kleur. Ik vind deze bronzer eigenlijk al vrij licht.

Op nummer 2 staat een blush. Dit is een duo blush. Deze blushes zijn al een tijdje niet meer te koop. Er zijn wel mooie andere blushes voor in de plaats gekomen.

En als laatste de highlighter. Catrice heeft echt een prachtige highlighter in hun assortiment. De verpakking de kleur en de glitter. Gewoon echt wauw.




Als primer gebruik ik de eye shadow base. Deze is nu verkrijgbaar in een potje inplaats van een huls verpakking.

Voor de oogschaduw gebruik ik een het nude oogschaduwpallet. Dit pallet gebruik ik zoveel. Het is echt voor elke dag te gebruiken. Je kunt er super mooie looks mee maken.

Op nummer 3 staat het precision eye pencil longlasting. In een paarse kleur. Ik vind het altijd erg leuk om een nude look een beetje op te fleuren met een gekleurd oogpotlood. Weer eens wat anders als anders.

Ook catrice heeft een hoop mascara’s in zijn assortiment. Ik vind de glamour dol mascara heel erg fijn. Deze mascara geeft volume lengte en krul zonder klontjes. En de huls van deze mascara is ook nog eens prachtig.




Als lipproduct heb ik de lip glow. Deze is in 1 tint te krijgen en kleurt naar je lippen. Dus iedereen krijgt een andere tint. Ik vind deze lip glow heel erg mooi. Ik krijg een hele mooie roze kleur. Wat heel apart is want de lipstick zelf is meer oranje.

Dit was de look van catrice. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Welk merk vinden jullie het leukst, essence of catrice?

3 opmerkingen:

  1. jammer dat je er geen foto laat van ziet hoe het eind resultaat is. maar ik denk heel mooi!
    grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bedoel deze artikelen ook meer van hoe je met budget producten een complete look kunt maken :P maar misschien doe ik het zelf nog een keer:P

      Verwijderen
  2. Leuk artikel. Leek me inderdaad wel leuk als je een foto had van de look.

    BeantwoordenVerwijderen