vrijdag 27 september 2013

matt met glitters




 


Op het gebied van nagellak heb je zoveel keus. Qua kleur substantie en glitter. Moet je nou gaan voor een matte nagellak of voor een glitter nagellak. Kan je geen keuze maken? Ik ook niet. daarom vandaag een mini nail art namelijk matt met glitters.




De nagellak die ik ga gebruiken is 43 miami pINK van catrice. Dit is een roze nagellak met echt enorm veel glitters. Je moet hiervoor ook echt een nagellak nodig met flink veel glitters, anders zie je er dalijk niks meer van en heb je alsnog alleen maar matte nagellak.




En dan gebruik ik een matte topcoat. Een heel simpel trucje om je nagellak matt te maken. Dit is check matte van miss sporty. (een super budget tip!!)

Maar zou het werken? Ik vroeg het me heel erg af. Zouden de glitters niet gewoon verdwijnen of zou het echt een matt met glitter effect hebben. Het resultaat…….


Matt met glitters! Hoe vet is dat! Ik had eigenlijk niet gedacht dat het zou werken maar ik vind het resultaat echt heel erg leuk. een super leuke tip dus!!

Hebben jullie nog leuke trucjes wat betreft nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten