zondag 18 januari 2015

Wimperextensions

In de week voor de kerst vakantie hebben we op school activiteitenweek gehad. In die week hebben we allemaal leuke activiteiten gedaan met betrekking tot de opleiding. Een daarvan was wimperextensions. Omdat over dit onderwerp deze tijd best veel rondgaat wil ik er mijn mening over vertellen en mijn ervaring met jullie delen.

Tijdens deze activiteit hebben we bij elkaar de extensions gezet met begeleiding van een van onze docenten. We gebruikte losse trosjes haartjes van Make-upstudio. We plakte de haartjes vast met semi-permanente zwarte lijm van make-up studio.
One by One wimpers ziet er natuurlijke uit, mits ze goed gezet zijn, maar zijn vaak ook slechter voor je wimpers. Trosjes kunnen, mits ze goed gezet zijn en de goede lijm is gebruikt, helemaal geen kwaad.
De lijm die we gebruikt hebben droogt op als een soort van rubber. Het is in ieder geval buigzaam waardoor de wimpers niet afbreken.
De wimpers bleven bij mij erg goed zitten. Zorgt dat je ze 24 uur echt goed laat drogen. Douch niet te heet, probeer er zo min mogelijk aan te zitten en nat te maken en gebruik geen olie producten.
Wil je ze er graag af halen kun je ze er gemakkelijk af halen door te weken met olie. Wees daar wel geduldig mee en trek niet te hard. Anders kan je dus wel wimpers mee trekken.
Ik heb dus wel hele positieve ervaringen met wimper extensions. Doe voor je ze neemt research naar het salon en de producten die ze gebruiken. Ga er voorzichtig mee om en dan kan er weinig mis gaan.
 

2 opmerkingen: