woensdag 10 december 2014

Geurlain foundation


Geurlain is een prachtig merk waar ik nu eindelijk kennis mee mag maken. Omdat ik bij Douglas stage loop heb ik er al wel wat van kunnen proberen maar ik heb er nog niet eerder producten van gehad. Laatst mocht ik dan toch eindelijk de Terracotta foundation in mijn stash opnemen.

De foundation komt in een prachtig doosje. Het is eigenlijk een foundation voor in de zomer omdat hij naast een goede dekking ook een zomerse gloed geeft en SPF 20 bevat. Toch vind ik een zomerse gloed in de winter ook wel fijn en bescherming tegen de zon is altijd nodig. Ik heb hem in de lichtste kleur claire/ light.


De verpakking ziet er prachtig uit!


Het is een tube met een pompje. Dit vind ik heel erg handig omdat het makkelijk doseert en je pakt niet snel te veel. Daarnaast werkt het ook heel erg hygiƫnisch.


De foundation is erg vloeibaar. Ik vind dit niet erg maar juist fijn. Hierdoor verdeeld hij heel erg fijn over je gezicht en voelt hij niet zwaar aan. Je zal hem ook minder snel zien zitten.


Op mijn gezicht ziet hij er ook prachtig uit. Ik vind het moeilijk om er foto’s van te maken omdat de foto’s er vaak hetzelfde uitzien als elke andere selfie die ik maak.

De foundation dekt goed maar geeft wel een natuurlijk effect. Hij geeft een mooie glans aan het gezicht en blijft bij mij de hele dag goed zitten met een poeder eroverheen.

Ik ben echt heel erg blij met dit product. Hij geeft mijn huid een goede basis en blijft lang zitten. Ik ga deze nog heel erg veel dragen. Geurlain is te koop bij de Douglas en Dit product kost 47.95.


1 opmerking: