zondag 13 april 2014

Essie nagellak


 
De nagellak van essie is prachtig, maar 10 euro voor een potje nagellak leg ik niet heel snel neer. Zo gek ben ik net op nagellak. Daarom vond ik het echt ontzettend leuk dat de big bazar een tijdje essie nagellak heeft verkocht! Voor een leuk prijsje nam ik daar een lakje mee. Vandaag komt hij dan eindelijk op mijn blog. Dus ben je benieuwt, lees dan snel verder.

De nagellakpotjes van essie vind ik zelf echt heel erg leuk. Hij is niet heel bijzonder, maar toch hou ik van deze verpakking. Hij staat erg mooi op mijn nagellak kastje.


Het kwastje vind ik ontzettend fijn. De lak brengt erg makkelijk en fijn aan. Het kwastje is aan de brede kant. Ik vind dit fijn, maar heb je dunnere nagels kan dit vervelend zijn.

 
Toen ik de kleur voor het eerst aan bracht was ik op slag verlieft. Ik had namelijk gedacht dat ik alleen rode glitters zou aantreffen in een soort van transparante lak. Maar deze lak is gewoon dekkend. Het is een prachtige rode kleur met echt hele mooie glitter erin. Na twee dunne laagjes dekt de lak perfect.
Rood is niet echt een van mijn favorieten nagellak kleuren. Toch vind ik deze kleur echt prachtig het is niet de kleur rood die je meteen aan de kerst doet denken, maar ook niet de kleur rood die je alleen draagt op chique feestjes. Ik hou echt van de kleur! hij heet leading lady.

Dit prachtige lakje is helaas nu niet meer te koop. hij kwam uit de wintercollectie die net als dit lakje leading lady heette. Toen hij uit de drogisterij verdween is hij dus nog een tijdje verkocht bij de big bazar, maar nu is de collectie echt verdwenen uit de winkels. Ik heb deze een tijd geleden gekocht voor 2.99. normaal kosten de lakjes 9,99 en ze zijn onder andere te koop bij de Etos.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb deze zelf een tijdje geleden ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Het ziet er alvast veelbelovend uit. Ik vind het zo leuk dat Big Bazar af en toe van die acties heeft.

    BeantwoordenVerwijderen