donderdag 6 februari 2014

sleek au naturel pallet


 
De review van het blush by 3 pallet van Sleek hebben jullie al kunnen zien, vandaag is het tijd voor het Sleek pallet. Zoals ik al zij mocht ik van mezelf om te beginnen 1 Sleek pallet uitzoeken en ik koos voor au naturel. Ik wilde eerst 1 pallet uitproberen voor ik er meer ging bestellen om te kijken hoe ze mij bevielen. Ik koos voor een pallet die ik dagelijks zou kunnen gebruiken met hele mooie natuurlijke tinten. Ben je benieuwt? Lees dan snel verder.

 
Hier zien jullie het doosje waarin het palet zit. Zoals Sleek altijd heeft zit de pallet in een heel erg mooi doosje. Ik vind het altijd wel leuk om de doosjes te bewaren. Als je meer Sleek palette heb kun je ze hieraan ook makkelijker herkennen!

En in het doosje natuurlijk weer de bekende matt zwarte verpakking met in glimmende letters de naam van het merk. Ik vind dit altijd prima verpakkingen. De verpakking is stevig waardoor ik hem met een gerust hard mee kan nemen. Ook zit er niet al teveel poes pas aan waardoor hij er gewoon mooi en praktisch uit ziet.

Hier zien jullie al een kleine sneek peak van de kleuren in het pallet. Maar wat ik vooral wil laten zien is het plasticje eroverheen. Ik vind het altijd heel erg leuk dat Sleek hun oogschaduws een naam geven. Ik weet ook dat bijna alle bloggers dat gewoon super leuk vinden. Het geeft gewoon iets extra’s aan een pallet!

 
En dan nu de prachtige kleuren! Ik was echt in shock toen ik het pallet voor de eerste keer opende. De kleuren zijn gewoon echt prachtig en de mix van matt en shimmer is gewoon echt geweldig. De bovenste rij zijn voornamelijk matte kleuren, dit zijn ook de wat lichtere kleuren die je goed op het bewegend ooglid en als highlighter kunt gebruiken. De onderste rij zijn juist de wat donkerdere kleuren en daar zit wat meer shimmer in. maar ook zijn er echt hele mooie donkere matte kleuren.

Nougat – Nubuck – Cappuccino – Honeycomb – Toast – Taupe

Conker – Moss – Bark – Mineral Earth – Regal – Noir

En dan is het nu tijd voor de swatches. En voor ik die laat zien moet ik wel even vertellen dat ik het echt heel erg moeilijk vond om de bovenste rij te swatche. Voor ik de swatches ging maken heb ik dit pallet namelijk al zo een 3 weken in gebruik. Ik weet dus nu wel hoe de pigmentatie van de kleuren op het oog uitpakken en hoe er met deze kleuren te werken valt. Ik schrok daarom een beetje toen ik de bovenste rij ging swatche. De pigmentatie kwam namelijk helemaal niet mooi over. ik weet niet waar het aan lag maar toch komen hier alle swatches.

Hier is de bovenste rij. De kleuren komen in het echt wat minder ‘droog’ en mooier over. ook zie je de kleuren veel duidelijker in het echt. In ieder geval ik vind deze kleuren mooier dan verwacht. Ik had verwacht dat ik vooral de onderste rij veel ging gebruiken maar in tegendeel gebruik ik juist de lichte kleuren bijna dagelijks. Ik vind de witte highlighter echt prachtig!! En ik gebruik de laatste 4 kleuren nu bijna dagelijks om een hele lichte look te maken voor overdag.

En dan nu de onderste rij. Deze waren een stuk makkelijker om te swatche! Ze zijn echt stuk voor stuk allemaal prachtig! Ik vind het heel erg handig dat er echt een hele mooie zwarte matte kleur in zit. Deze kun je namelijk altijd gebruiken als eyeliner of als definer. Ook vind ik de paarse kleur heel erg mooi om een look net wat aparter te maken. En de andere 4 kleuren zijn gewoon echt heel erg mooi om een basic look of juist een wat meer smokey look mee te maken!

Ik ben heel erg blij met dit pallet. En ik ben ook zeker van plan om bij mijn volgende bestellen nog meer palette in te slaan. Ik kan dit pallet echt enorm aanraden aan iedereen die een pallet zoekt voor elke dag. Je kunt de kleuren natuurlijk ook gebruiken om een wat mindere alledaagse look mee te maken! Ik heb dit pallet besteld op de webshop van misslipgloss en ik heb er 9.95 voor betaald.

9 opmerkingen:

  1. Sleek heeft prachtige palettes, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks good!
    xoxo Susan
    truebeautyandmore.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De onderste rij doet 't inderdaad beter. Maar overall vind ik het een heel mooi neutral palette!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja terwijl ik dagelijks de bovenste rij veel meer gebruik! ik mijn ogen pakken ze echt heel erg goed uit!

      Verwijderen
  4. Oeh ik ben zo benieuwd naar die Sleek paletten. Wil er zeker ook eentje gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi pallete! ik wil echt al lang iets van sleek ( eigenlijk wil ik echt vel wat op webshops te koop is ) maar zoals je al weet. ik mag niet bestelen. ik ga wel veilig bestellen is ik op me zelf woon. dan kan ik dat ook wel kopen hah :p

    BeantwoordenVerwijderen