woensdag 27 november 2013

lipsmacker



lipsmacker bestaat alweer 40 jaar en laat dit niet ongezien voorbijkomen. Lipsmacker heeft 3 super leuke lippenbalsems aan het assortiment toegevoegd om dit jubileum mee te vieren. Al hoewel ik de lipsmackers die ik tot nu toe heb geprobeerd echt helemaal niets vind. ( de Coca Cola, Sprite en Fanta smaken). Wilde ik toch nog wel een lipsmacker proberen. Benieuwt wat ik ervan vond? Lees dan snel verder.


Lipsmacker komt met 3 nieuwe smaakjes die te maken hebben met cupcakes. Een van de redenen waarom ik er een wilde proberen was dat deze cupcake smaken hebben. De 3 smaken waar je uit kunt kiezen zijn vanilla coconut, birthday cake en strawberry sprinkle. Ik heb voor de laatste gekozen.


Hierboven zien jullie even een hele wazige foto van hoe de lippenbalsems worden verpakt. Deze foto komt nog uit de shopblog van mijn verjaardag. Ik vind de verpakking wel heel erg leuk eruit zien. Niet te serieus of luxe gewoon leuk en speels.


Als je de lippenbalsem openmaakt kun je al niet om de geur heenkomen. Dat is iets wat ik van de vorige lipsmackers echt niet fijn vond. De geur was te aanwezig en heel erg chemisch. Bij deze is dat anders. De geur is wel erg aanwezig maar ruikt toch best wel lekker. Hij ruikt echt gewoon naar strawberry cupcakes. Een betere omschrijving is er dan ook echt niet.

De lippenbalsem zelf werkt erg goed. Ze voeden goed en doen prima hun werk. Toch pak ik deze lippenbalsem wel iets minder door de hele aanwezige geur. Ik heb niet altijd zin in zo een aanwezige geur op mijn lippen.

Al met al ben ik wel blij met het product. Ik vind het concept erg leuk en de lippenbalsem is ook een super grappig product. Toch zullen de lipsmackers nooit mijn favoriete lippenbalsems worden door de ontzettend aanwezige geur die ze hebben. Wil je een van de 3 geuren proberen dan kun je ze voor maar 1,99 kopen bij de Douglas.

Wat vinden jullie van lipsmackers?

8 opmerkingen:

  1. Klinkt erg goed! Ik heb zelf nog nooit lipsmackers geprobeerd. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedkoop, maar jammer is Douglas, niet heel heel dicht bij ons. maar ic paris verkoopst maar voor €4 en de clairs. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah lipsmackers!! m'n zusje heeft die op haar verlanglijstje staan, toch maar eens bij de douglas kijken haah

    BeantwoordenVerwijderen