maandag 28 oktober 2013

look onder de 20 euro





Make-up is leuk. maar helaas zit er ook wel een prijskaartje aan vast. Als je begint met make-up dan begin je meestal met een lipglossjes of een mascara. maar wil je nu gewoon een full face look proberen dan moet je vaak een hoop geld uitgeven voor je alle producten verzamelt heb. Daarom ga ik jullie vandaag producten laten zien waar je een complete look mee kunt maken voor maar 14,22.




We beginnen bij de basis en dat is een bb cream/ foundation. Als je begint met make-up kan het eng zijn om een dekkende foundation e gebruiken. Je wil niet dat het teveel opvalt of dat je toch perongeluk de verkeerde kleur hebt uitgekozen. Daarom heb ik gekozen voor een bb cream of hoe essence het noemt een natural cover moisturizer. Deze natural cover moisturizer zit in de pure skin lijn van essence. Dit was mijn eerste bb cream en ik vond hem echt heel erg fijn werken. Deze kost 1.99.




Dan moet je het geheel nog wel even af poederen om het glimmen tegen te gaan. En daarvoor gebruik ik een poeder van action. Op de poeder staat dat het een poeder foundation is maar daar dekt deze te weinig voor. Ik gebruik hem gewoon als poeder om af te poederen. Deze kost 0.80.




Ik vind persoonlijk voor mezelf bronzer een heel erg belangrijk product daarom kon ik hem niet laten missen in dit artikel. Zelf kan je natuurlijk wel de bronzer weg laten en word je look zelfs nog goedkoper. Ik vind persoonlijk dat essence echt geweldige bronzers heeft. En een van mijn favoriete bronzers op dit moment is de pure skin bronzer. Deze kun je gebruiken om te shape want het is een matte bronzer. Deze kost 3.49.




Dan de blush. Zelf vind ik blush ook wel redelijk belangrijk omdat je na de foundation altijd wat bleek bent. blush zorgt er ook weer voor dat alles wat natuurlijker overkomt. Action heeft hele leuke blushes. Deze hierboven bijvoorbeeld maar ze hebben tegenwoordig ook mineral blushes. Deze kosten 0.99.




Ik teken eigenlijk iedere dag wel mijn wenkbrauwen bij en dat doe ik met dit potloodje van essence. Ze hebben deze in meerdere kleuren en het geeft bij mij echt een heel erg mooi effect. Dit potloodje kost 1.29.




Mijn favoriete oogschaduwpalletje uit heel mijn stash is toch wel het quattro eyeshadow pallet van essence in 05 to die for. Dit palletje heeft matte kleuren shimmer kleuren lichte en donkere kleuren. Het is gewoon perfect. Hiermee kun je een hele mooie natuurlijke oogschaduwlook maken. Maar je zou ook nog met de matte bruin je wenkbrauwen bij kunnen tekenen. Dit pallet kost 2.99.


Action heeft ook geweldige oogpotloodjes. Deze oogpodloodjes. Gebruik ik elk dag ook voor boven mijn ogen. Ze geven veel kleur af blijven goed zitten en werken heel erg fijn. Voor 3 potloodjes betaal je 0.69.




We blijven nog even bij de action want action heeft ook 2 soorten mascara. een waterproof mascara en een gewone mascara. deze mascara zijn prima maar denk er wel aan dat ze nou ook weer niet geweldig zijn. Ze kosten 0.99.




En als laatste een lipproduct. Essence heeft in het nieuwe assortiment super leuke lipglossjes. Die op de foto is mango icecream. Ze zijn subtiel smaken en ruiken lekker en zien er leuk uit. Ze kosten 0.99.

En dat was een look onder de 20 euro. Je kunt er nog dingen aan toevoegen of dingen weglaten om zo jou perfect combinatie te maken natuurlijk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

3 opmerkingen:

  1. Leuke look! Ik gebruik zelf ook heel wat producten van de Action (zoals de gezichtspoeder, blush, mascara). Ze zijn best fijn voor zo weinig geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die essence lipglossjes zijn altijd wel fijn en lekker ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, die look wil ik zeker proberen!!!
    grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen