vrijdag 13 september 2013

shopblog :D





Kruitvat gaat los met een actie 1 + 1 gratis op alle nagelproducten, oneindig te combineren. Deze actie loopt nog tot 22 september voor degene die er nog gebruik van willen maken. Ik heb dat zeker wel gedaan, en het is niet alleen gebleven bij nagelproducten. Benieuwt wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder.

 


We beginnen wel even met de nagelproducten. Als eerst deze 2 nieuwe producten van essence. Essence had al 1 nagel verzorging pen. En daar zijn er nu 2 aan toegevoegd.

Als eerst de oranje. Dit is de express nail oil pen met vitamine a & e. ik ben gek op nagel olies, en vond het wel leuk om deze ook uit te proberen. De pen heeft een kwastje met aan de onderkant een draaidop. Als je draait komt er dus olie uit het kwastje. Ik ben benieuwt of het werkt, en er niet in 1 keer heel veel olie uit komt.

Dan de rode. Dit is de express nail peeling pen. Dee pen heeft een soort van massage applicator waarmee je je nagels kan insmeren met het product wat eruit komt, waarneer je aan je draaidop draait. Ook kun je hiermee je nagelriemen terugduwen. Klonk interessant en ik ben heel erg benieuwt wat het daadwerkelijk allemaal doet voor mijn nagels.

De pennen kosten beide 2,59.




Dan de laatste 2 nagelproducten. Deze 2 zijn van Kruidvat eigenmerk. Ik heb hier nog nooit iets van geprobeerd. En deze actie leek mij de kans om 2 producten van Kruidvat te testte.

Als eerst de nail hardener extra strong. Er was volgens mij ook een normale versie van maar extra strong is nooit verkeert. Vooral niet voor mij zachte nagels.

En dan de nagelolie. De olie zit ook gewoon in een normaal nagellak potje met een nagellak kwastje. Makkelijk aan te brengen dus. Zoals ik net al zij ben ik gek op nagelolie, en ben ik ook heel benieuwt hoe deze olie uitpakt.

Allebei deze producten koste 3.19.

Dit waren de nagelproducten die ik heb gekocht. Normaal kostte dit bij elkaar 11.56. en dat was nu dus voor de helft  5.78. naast deze producten heb ik ook nog 2 andere dingen gekocht, die niks met nagels te maken hadden.




De wenkbrauw gel van essence wil ik al een tijd proberen, maar ik kocht hem steeds niet. eindelijk heb ik hem dan nu toch maar aangeschaft. Ik teken me wenkbrauwen soms bij met poeder, en dan wil ik daaroverheen iets gebruiken van gel. Want poeder blijft niet goed zitten. De gel kost 1,99

 


De beloud! collectie van essence zag ik vandaag voor het eerst in de schappen liggen. En deze collectie heeft er echt leuke producten bij zitten! Ik heb voor nu nog maar even 1 product meegenomen namelijk deze blush. Echt een prachtige blush met een legerprint. Ik heb de kleur 01 ap-ri(c)ot. Je heb nog 1 andere roze kleur van deze blush.

Ik ben echt enthousiast over deze collectie en wil er misschien ook nog wel wat meer van hebben. Deze blush kostte in iedergeval 3.39.

Dit was alles wat ik gekocht heb. Hebbe jullie nog gebruik gemaakt van de nagel actie bij Kruidvat? En van welke producten zien jullie graag reviews?

7 opmerkingen:

  1. vandaag ook gaan shoppen zag de limited edition van Essence liggen. maar ik vond hem niet zo speciaal.
    grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke shoplog! Ik heb niets gekocht van de Be Loud collectie, maar dat patroontje vind ik wel heel mooi, ben benieuwd hoe hij je staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar die blush! Ziet er eigenlijk heel leuk en lekker vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga zeker van deze actie gebruik maken! En de blush van Essence is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel erg benieuwd naar de nagel producten van Kruidvat!

    BeantwoordenVerwijderen